Oneline users : آموزش ششم http://s5.picofile.com/file/8122953034/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85_%D9%88_%D9%85%D9%82%D8%AA%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D8%AA_%E2%81%AD%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_%D8%A7%D9%88%D9%84_docx_1.pdf.html

کد بارش ستاره فرم داوری جشنواره الگوهای برتر تدریس مبتنی بر درس پژوهی - آموزش ششم آموزش ششم



آموزش ششم
نويسندگان

 

درسال تحصیلی 93-92 برای دومین سال متوالی جشنواره الگوهای برتر تدریس با رویکرد درس پژوهی اجرا می شود. همکاران شرکت کننده لازم است توجه داشته باشند.طرح درس(محتوی) درس پژوهی امسال متفاوت از سال گذشته بوده وباید چارچوب آن دقیقا رعایت شود . برای برگزیدگان اول تا سوم استانی گواهی اقدام پژوهی در نظر گرفته شده است. همکارانی که محتوی تدریس (طرح درس ) را در چارچوب درس پژوهی تهیه نکنند فقط در جشنواره تدریس داوری خواهند شد.

 برای دریافت شیوه نامه درس پژوهی از موضوعات وب" فرم داوری جشنواره" را انتخاب کرده و فایل مربوطه را دانلود فرمایید.

  فرم موجود در ادامه مطلب برای سال 92-91 بوده و برای تدریس با رویکرد درس پژوهی  مناسب می باشد.برای فرم درس پژوهی دریافت فایل را دانلودکنید.


فرم داوری جشنواره الگوهای برتر تدریس در سال تحصیلی 92-91 با رویکرد درس پژوهی در مجموع 70 امتیاز خواهد داشت.

جشنواره الگوهای برتر تدریس در چارچوب 10 عنوان که برای هر عنوان 4 سطح عملکردی در نظر گرفته شده  مورد ارزیابی قرار می گیرد .سطوح عملکردی 1 تا 4 به ترتیب  2-3-4-5   امتیاز  خواهد داشت که امتیاز  هر سطوح عملکردی با ضریب 1 یا 2 جمع امتیاز آن عنوان را مشخص خواهد کرد.

ردیف                            عنوان                          سطح عملکرد       ضریب    امتیاز                                                                     5      4      3     1

1- تا چه اندازه بیان مسئله و مشکلات بر مبنای                                  1         5

     واقعیات می باشد.

2- تا چه اندازه موضوع درس بامشکل و مسئله                                    1         5

    تعریف شده متناسب است .

3 - تا چه اندازه برنامه ریزی درس پژوهی به                                        2         10

    درستی رعایت شده است .

4- کیفیت نقد وبررسی اعضای گروه درحین                                       2          10

 تدریس چگونه است.(کیفیت گزارش فرم الف و ب ) 

5- تا چه اندازه نقد و بررسی اعضای گروه به بهبود                              1          5

   امر تدریس کمک کرده است .

6-ارزیابی تدریس درس تجدید نظر شده ( استفاده                               2         10

از الگوها و روشهای مناسب تدریس- استفاده از وسایل

کمک آموزشی وفناوری نوین- ایجاد ارتباط عاطفی و تعامل

بافراگیران- مدیریت کلاس وزمان- رعایت مراحل وتوالی تدریس

نحوه ارزیابی و ارائه بازخورد به فراگیران و ... 

7- تا چه اندازه تدریس ارائه شده منجر به اثر بخشی در                      1           5

یادگیرندگان می شود ؟ (میزان تحقق هدف )

8 - تا چه اندازه کیفیت مستند سازی ( گزارش نهایی )                      2           10

فرایند جشنواره مناسب می باشد .

9- خلاقیت و ابتکارات گروه درس پژوهی                                         1             5

10- نظر کلی داوران                                                                   1             5

               جمع امتیازات                                                                          70

   امیدوارم موفق و سر بلند باشید و حضور صددر صدی همکاران و معلمان عزیز مورد خواست و آرزوی قلبی ما می باشد .


برچسب‌ها: فرم داوری جشنواره
پنجشنبه ٢۸ دی ۱۳٩۱ .:. ۱۱:٠۸ ‎ب.ظ .:. احمد خیاط زاده
درباره وبلاگ

به نام خدا احمدخیاط زاده آموزگاردروس ریاضی ، هدیه ، مطالعات ، فناوری و هنر پایه ششم دبســتان شیخ طوسی مشگین شهر هستم.داور منطقه ای و استانی جشنواره های برتر تدریس و جابر بن حیان و مدرس ریاضی و قرآن پایه ششم دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش منطقه مشـگین شرقی می باشم . نظرات سازنده دوستان برایم ارزشمند بوده و باعث دلگرمی و بهتر شدن وبلاگ خواهدبود. « کپی برداری از مطالب وبلاگ با اهدای صلوات بر محمد وآل محمد (ص) مجاز است.»
موضوعات وب