Oneline users : آموزش ششم http://s5.picofile.com/file/8122953034/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85_%D9%88_%D9%85%D9%82%D8%AA%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D8%AA_%E2%81%AD%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_%D8%A7%D9%88%D9%84_docx_1.pdf.html

کد بارش ستاره چه بخوریم تا چربی بدنمان راحت تر آب شود - آموزش ششم آموزش ششم



آموزش ششم
نويسندگان

این ها را بخورید تا چربی هایتان راحت تر آب شود


شیر ،ماست وپنیر کم چرب


مصرف کلسیم تاثیرزیادی روی سلامت بدن دارد. زمانی که میزان کلسیم کم باشدبدن هور مون هایی ترشح می کند تا بهتر بتوانداز کلسیم مواد غذایی استفاده کند مشکل این جاست که دراین حالت بدن به سلول ها اعلام می کند تا چربی ها را ذخیره کنند محصولات لبنی مثل شیر،پنیر و ماست،منبع کلسیم هستند . هر روزوبه طور مداوم از محصولات لبنی استفاده کنید

تخم مرغ

برای کاهش وزن لازم است میزان کالری های دریافتی را کاهش دهیداما نباید خود را از مصرف پرو تئین های لازم محروم کنید پروتئین باعث کاهش وزن می شودچون بدن برای تجزیه ی پرو تئین ها از انرژی و بنابراین کالری بیشتری استفاده می کند .از طرف دیگرپرو تئین ها نسبت به گلوسیدها احساس سیری طولانی مدتی ایجاد می کنند تخم مرغ نیز یکی از مواد غذایی سرشار ازپروتئین است که می تواند به لاغری شما کمک کند.

چای سبز

بر اساس نتایج پژوهشی چای سبزباعث آب شدن چربی های دور شکم می شود البته به شرط این که پیاده روی هم داشته باشید برای استفاده از خواص لاغری چای سبز لازم است روزانه بین 4 تا 6 فنجان چای سبزبدون کافئین بنو شید و هر هفته حد اقل180 دقیقه ورزش کنید    

گردو و بادام

این مواد غذایی به آب شدن چربی های دور شکم کمک می کنند . محققان مشاهده کرده اند اگرگردو و دیگر دانه های رو غنی بیش از حد مصرف نشوداثرات مثبتی ایجاد می کند زیرا این مواد غذایی سرشار از فیبر،پروتئین و چربی های مفید هستند و این ها حساسیت بدن را نسبت به انسولین افزایش داده و برای همین به لاغر شدن شما کمک می کند

سیب،گلابی و فلفل دلمه ای

این مواد غذایی مفید سرشار از فلاوونوئید ها هستند این ترکیبات شیمیایی به طور طبیعی در مواد غذایی گیاهی وجود دارند و روی چربی ها تاثیر می گذارند آزمایش هایی که روی حیوانات انجام شده نشان می دهد فلاوونو ئید ها  مصرف انرژی را بالا می برند و باعث می شوند عضلات گلو کز های بیشتری جذب کرده و چربی های بیش تری بسوزانند . پیاز،تره فرنگی ،چای سبز و سفید نیز حاوی فلاوونو ئید ها هستند.

سرکه

نتایج پژوهشی نشان می دهند افراد چاقی که یک نوشیدنی حاوی 15 تا30 میلی لیتر سرکه مصرف کرده اند بعد از 12 هفته بیشتر ازبقیه ی شرکت کننده ها چربی آب کرد ندمحققان معتقدند سرکه باعث فعال شدن ژن ها و تولید آنزیم هایی می شود که به بدن کمک می کنند تا چربی ها را بیش تر تجزیه کنند .

 


برچسب‌ها: مطالب علمی
دوشنبه ٢٠ خرداد ۱۳٩٢ .:. ۱۱:٥٥ ‎ب.ظ .:. احمد خیاط زاده
درباره وبلاگ

به نام خدا احمدخیاط زاده آموزگاردروس ریاضی ، هدیه ، مطالعات ، فناوری و هنر پایه ششم دبســتان شیخ طوسی مشگین شهر هستم.داور منطقه ای و استانی جشنواره های برتر تدریس و جابر بن حیان و مدرس ریاضی و قرآن پایه ششم دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش منطقه مشـگین شرقی می باشم . نظرات سازنده دوستان برایم ارزشمند بوده و باعث دلگرمی و بهتر شدن وبلاگ خواهدبود. « کپی برداری از مطالب وبلاگ با اهدای صلوات بر محمد وآل محمد (ص) مجاز است.»
موضوعات وب